Home sweet home - Reisverslag uit Parsippany, Verenigde Staten van Steven Zwerink - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Parsippany, Verenigde Staten van Steven Zwerink - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

15 Februari 2007 | Verenigde Staten, Parsippany

Hoi allemaal,

aangezien ik weer in in Nederland ben schrijf ik ook weer in het nederlands. Ik ben alweer helemaal ingeburgerd, heb weer een kamer in Tilburg en mijn hamstring voelt goed dus ga heel hard lopen zaterdag op het NK!

Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes en hopelijk tot ziens en tot snel!!!

P.S. een eerste versie van www.stevenzwerink.nl is in de lucht en die zal ik verder updaten, deze site niet meer..

  • 15 Februari 2007 - 12:38

    Harm:

    en dinsdagavond gaan we heel hard drinken! Zorg maar dat je erbij bent

  • 15 Februari 2007 - 12:54

    Albert O.:

    hard drinken?! Konden jullie dat al dan :). Iig goed dat je er weer bij bent Zwerinks. Kamer zag er goed uit en de woonkamer is ook goed pokerbaar. Dus tot snel weer. Kusjes

  • 15 Februari 2007 - 14:41

    Niels M:

    Yoo Zwerinks,

    welkom terug in Tilburg. Wordt er ook nog aan carnaval gedaan dan door jou ja? Komt vast wel weer goed dan ...

    Adios

  • 15 Februari 2007 - 19:41

    Burg:

    wanneer ben je weer in enske? de 24e gaan we los!

  • 28 Februari 2007 - 16:26

    Verkeerd Tel.nummer:

    SteveninTilburg.waarismefiets.nou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Parsippany

Steven

Trainingsstage voor de 400 meter sprint in Zuid Afrika met de nationale selectie

Actief sinds 17 Okt. 2006
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 29161

Voorgaande reizen:

01 Januari 2009 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: