Nieuw WR!!!! - Reisverslag uit Beijing, China van Steven Zwerink - WaarBenJij.nu Nieuw WR!!!! - Reisverslag uit Beijing, China van Steven Zwerink - WaarBenJij.nu

Nieuw WR!!!!

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

17 Augustus 2008 | China, Beijing

Eindelijk heb ik even tijd om een berichtje achter te laten..De afgelopen dagen zijn zo snel gegaan dat het er niet van is gekomen.

De afgelopen dagen hebben we heel Peking doorgereisd om alle verschillende evenementen bij te wonen. Iedere dag was weer mooier dan de ander en elke sport had weer andere dingen te bieden..

Op waarzitdiaantjenu.web-log.nl staan de reisverslagen van Diana, die komen 'aardig' overeen met die van mij.

Het belangrijkste is dat we live getuige waren van het nieuwe wereldrecord in dat overweldigende stadion! Kippenvel, de hele avond!! Een mooiere climax was gewoon niet denkbaar..

Het is hier alweer 1.10 en morgenvroeg vertrekt onze bus om 8 uur naar de Chinese muur dus ik hou het hierbij.. Later meer... One world (record), One dream (fulfilled)

• 16 Augustus 2008 - 17:17

Robert:

Zou je de volgende keer geen Polen die vóór Nederlanders fietsen willen onderuit halen... ;-) Blijft te vet dat je er bij bent! Ben nog steeds jaloers!
    Tot snel!

• 16 Augustus 2008 - 17:28

Thijs:

Steven, fantastisch dat je erbij bent geweest, wat een prestatie he! Geniet van China en tot in nl!

• 17 Augustus 2008 - 10:49

Janne:

Moeilijk te vinden tussen al die spleetogen. Gok op oranjeshirtje (enigszins provocerend) links? Geniet ervan!

• 17 Augustus 2008 - 12:20

Mikemeister:

Ook ik had kippenvel gister voor de tv en moest gelijk aan je denken...tjooo

• 17 Augustus 2008 - 14:51

Pierre:

haha,
    Aziaten voor gek zetten door ook met 2 wijd uitgespreide vingers op de foto te gaan. Klaar voor het vogeltje? peeease

nou ik houd het bij cheese.

CU!

• 18 Augustus 2008 - 10:04

Rik:

Hoezo ik ben niet jaloers............

• 19 Augustus 2008 - 01:41

Jordy:

Wat ontzettend tof dat jij dat live hebt mogen aanschouwen!

Geniet er nog van!