Olympische Spelen - Reisverslag uit Beijing, China van Steven Zwerink - WaarBenJij.nu Olympische Spelen - Reisverslag uit Beijing, China van Steven Zwerink - WaarBenJij.nu

Olympische Spelen

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

13 Augustus 2008 | China, Beijing

Het is nu 23.55, nederlandse tijd, ik zit in het vliegtuig op weg naar Peking en ik kan van alle opwinding niet slapen.. Naast mij ligt Diana lekker te slapen. Het is dankzij haar dat ik nu op weg ben naar het grootste sport evenement ter wereld. Ik heb het afgelopen jaar haar winnende idee voor de DSM Olympic Innovation Competition uitgevoerd en de prijs die zij gewonnen heeft was een geheel verzorgde reis naar Peking en ik mocht mee!

De komende week zullen we verblijven in een hotel in hartje Beijing en meerdere wedstrijden bezoeken. We hebben oa kaartjes voor de hockey, beachvolleybal en de finale van de 100 meter in ' het Vogelnest' !! Geen wonder dus dat ik niet kan slapen!

De komende week zal ik op deze site na lange tijd weer wat reisbevindingen plaatsen en uiteraard ook foto's! Nu nog even proberen slapen, One World, One Dream....


  • 13 Augustus 2008 - 05:04

    Robert:

    VET!!!!! Geniet er van. Spreek je snel weer!

    Groeten,
    Robert

  • 13 Augustus 2008 - 08:08

    Evelien:

    Geluksvogel!!! Enjoy!

    Liefs

  • 13 Augustus 2008 - 08:18

    Sjors:

    Heb je goed geregeld ouwe! Echt te gek! Veel plezier daar!

  • 13 Augustus 2008 - 08:18

    Gerben:

    Steven en Diane, geniet ervan en aub foto´s van de hockey dames.

    tot snel.

    x

  • 13 Augustus 2008 - 10:40

    Pierre B.:

    YO relaxte gast,
    ik krijg er de kriebels van en val de rest van mijn werkdag ook niet meer in slaap. Wat wordt dat mooi zeg! Veel plezier en geniet met grote mate!

  • 13 Augustus 2008 - 12:35

    Jordy:

    WOOOOOOOOOOOW vet! Geniet ervan man! Ik ben over 4 dagen maar 1 tijdzone van je verwijderd ;)

  • 13 Augustus 2008 - 21:35

    Burg:

    ik ben jaloers, gvd wat mooi! geniet ervan en ik zorg dat die bidon hierheen komt! ;-)

  • 14 Augustus 2008 - 03:23

    Loes:

    Wat een ontzettende mazzel heb jij!!! Geniet ervan en we willen graag zo veel verslag van alles wat je meemaakt, zodat het lijkt alsof we er zelf bij waren!
    Succes met aanmoedigen! (ook een beetje voor Churandy aub! Zijn we hier ook weer blij!)
    X Loes

  • 14 Augustus 2008 - 22:30

    Visscher:

    Ziet er goed uit, ik won kaartjes voor het EK voetbal maar dit is nog beter!

  • 15 Augustus 2008 - 15:12

    Barbarossa:

    We willen meer tekst en betere foto's! Have fun.

    Groet,

    A&G

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steven

Trainingsstage voor de 400 meter sprint in Zuid Afrika met de nationale selectie

Actief sinds 17 Okt. 2006
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 29157

Voorgaande reizen:

01 Januari 2009 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: